Har fixat en ny blogg, därför jag inte har uppdaterat..

.. men jag har inte skrivit något på den eller så. Lovisa ska hjälpa mig lite i stilmallarna, då jag inte är världsbäst på det..

Ikväll har jag iallafall varit med Micke och Axel, som jag inte har träffat på ett tag. Så det var supermysigt.
Men först var jag inne i stan med Emma, på Hollister. Köpte en mörkblå kabelstickad kofta. Tror det heter det. Love it! Kan visa på min nya blogg senare hehe ;)
Sedan mötte jag uppe Micke så gick vi till Café 60 och bara satt där och chilla i typ två timmar, sen kom Axel ♥
Då gick vi till Kungshallen för att äta middag. Jag åt Sushi, mums! Sedan gick vi till Hemmakväll för att hyra en film. Vi hyrde någon som skulle vara en thriller men den var inte så läskig. Så det sög lite smått.. Men jag tyckte den var bra iallafall, men det tyckte inte killarna..
Vid halv 12 tog jag tåget hem, och dom följde mig till Ropsten. Gulligt va? Och vi tolv var jag hemma!

Nu sitter jag och äter toblerone medans jag är inne lite på datorn och ska snart sova!
Oj, rörigt inlägg.. men det funkar!


 
Het bild från ikväll.. Älskar er killar! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0