Hejsan. 26/10


Kom precis hem, från att ha hämtat Shiraz. Efter praoen satte jag, Elin och Viveka och fikade lite på Wayne's. Vi fick ju det gratis ;) Och ja, Elin var och hälsade på!! :D Sedan, kanske 45 minuter efter gick vi tre till Siggebogården för att hälsa på Linn och Amanda som praoar i Kafeterian där. Haha gulliga dom var! :love: Sen gick vi och snackade lite. Jag och Viveka gick hem till mig, men sedan behövde hon gå efter en halvtimme, för hon skulle till stallet och rida!
Så nu sitter jag här själv hemma och kollar på något random program och kollar runt på datorn lite. Ska ta och fixa mig lite mat nu också!

 

" Haha, jag och Amanda någon gång på midsommar för många år sedan."


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0