Kär och galen

Godmorgon världen! Igår kväll hade jag, Elin och Beata en jättemysig kväll. Bara var hemma och myste, snackade, va helt crazy till musik och ja allt möjligt. Vi somnade runt klockan två och vaknade typ halv tio. Så vi har varit uppe sedan dess och nu har Elin precis åkt hem. Jag och Beata ska snart gå mot bussen eftersom vi + Viveka ska på en inspelning av kär och galen. Har ingen aning om vad det är, men det blir säkert skoj!
Idag ska jag försöka så att ni får en bild på min nya tröja. Dagens outfit alltså! ;)



En bild på mig och Elin från igår på resturangen vi var på igår. Älskar dig bebis ♥

Kommentarer
Postat av: Nathalié - Extrem barnlängtan & snart händer det <3

Hej hej, hoppas allt är bra? :).



Jag har igång en bunt med tävlingar på bloggen och det kommer upp nya hela tiden. Just nu har jag igång tävlingar om Personlig almanacka, valfritt plagg från Miss Lia, Eyelash serum, m.m! Tävlingarna hittar du till vänster på bloggen samt i fliken Tävlingar.



Kika gärna in & se om det är något som intresserar dig :).



Om du inte vill ha såna här kommentar så ber jag så hemskt mycket om ursäkt!



Ha det gott,

Kram Nathalié

2011-10-09 @ 20:52:02
URL: http://yarp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0