Puss

Hellooo lovers. Nu sitter jag hemma och Elin och Beata kommer snart hit.
Idag skulle jag, Beata och Sara egentligen gått på bio men det fanns inga platser kvar när vi kom dit.. Då gick vi runt lite på stan istället. Gick in på Hollister, blev en sak som ni får se senare eller imorgon.
Efter det mötte vi Elin. Jag, Elin och Beata gick till Rice som är en resturang där dom har sushi och lite sånt. Så vi åt sushi och hade det mysigt.
Sedan åkte vi hem och jag ska nu gå ut med Shiraz och sen möta Elin och Beata igen! ;)


Kommentarer
Postat av: ★ W A Z U P ★

Synd att det inte blev någon bio :/ vad hade ni tänkt se?

2011-10-09 @ 11:24:06
URL: http://wazup.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0